nieuwtjes, winkelstraten

Social Media “Live” is de kracht van de detailhandel

Een praatje maken is een van de krachtigste investeringen die je als ondernemer kunt doen in je winkel. Daar zijn geen beleidsplannen voor te schrijven, geen workshop over te organiseren, geen winstformule op los te laten. De klant die elke vrijdag komt voor de bloemen op kantoor, de oudere dames die op maandagmiddag altijd naar de visboer gaan. Maar ook de klant die de krant komt halen, een flesje wijn. Kaas, boeken, parfum. Veel winkels hebben een dagelijkse sociale functie. Dat praatje is vaak de reden dat een klant terug komt.

In dit artikel staan een paar tips over toegankelijkheid in winkels. Deze tips brengen nul komma nul investeringskosten met zich mee. Wel investering in bewustwording, samen met de medewerkers, én ook samen met de klant.

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s